Nejstarší americký telekomunikační operátor AT&T, který stál u zrodu telefonu, kupuje za více než 100 miliard dolarů společnost Time Warner, která stála u zrodu Hollywoodu. Tato dohoda je dalším potvrzením sbližování oborů telekomunikací a médií.

Obě království z toho budou mít prospěch. Telekomunikačním firmám dlouhodobě klesají příjmy z jejich hlavní činnosti a to i přesto, že o pevný i mobilní internet je stále větší zájem. Pouhý přenos videí z YouTube či služby Netflix jim dlouhodobý růst nezajistí. Sází tedy na vlastní mediální obsah, jako lákadlo, jak si udržet zákazníky a jejich pozornost. Time Warner má ve svém portfoliu takové pecky, jako seriál Hra o trůny, ságu Harry Potter či zpravodajskou stanici CNN. V království médií zase dochází k postupnému odklonu od sledování programů dle předem stanoveného harmonogramu. Popularita klasické televize a příjmy z ní (ať už placené kanály nebo kanály financované reklamou, čili sledovaností) jsou tedy v ohrožení. Diváci si stále častěji chtějí pouštět seriály a filmy tak, jak to vyhovuje jejich časovým možnostem, náladě a ne nutně vždy z křesla domova na velké obrazovce. A jsou přitom cílenými konzumenti digitální reklamy. A to je právě to, co může AT&T využít v tomto spojení dvou království: přímý vztah s téměř 150 milióny zákazníky, kteří již ovšem žijí v digitálním světě, nikoliv v království a rozhodně nejsou poddanými. Změnit operátora je stále snazší a zákazník tak spíše bude připomínat postavu Tywina Lennistera, nejmocnějšího krále, o jehož přízeň se budou ostatní ucházet lákavou nabídkou.